Az üzleti weboldal készítés legfőbb részei

Az online vállalkozók, illetve a kisvállalkozók tulajdonosai gyakran teszik fel a kérdést az üzleti weboldal készítésének kezdetén, hogy milyen lapokat kell tartalmazzon az online céges platform. Jó ötletnek tűnhet a konkurenciáról másolni vagy ötleteket szedni, azonban minden vállalkozás egyedi, így könnyen lehet, hogy nekünk teljesen más aloldalakra lesz szükségünk.

Üzleti weboldal készítés nem rögtön a munkával és kivitelezéssel kezdődik, hanem az első lépés a tervezés, illetve annak átgondolása, hogy pontosan milyen aloldalakra van szükség. Például kell-e céges blog vagy sem? Szükségünk van-e adatkezelési tájékoztatóra vagy mi kerüljön a kezdőoldalra? Az üzleti platform megtervezése során azt is figyelembe kell venni, hogy vannak szabványos és általános aloldalak, melyeket érdemes minden üzleti weboldal készítés során alkalmazni. Az üzleti weboldal készítés kiindulópontja a kezdőlap, hiszen a látogatók ezt az oldalt látják meg először, innen szereznek információkat. Nem elég, ha informatív, érdekesnek is kell lennie a felületnek, hogy a látogatók ne kattintsanak el. Itt alakul ki a látogatóban az első benyomás, méghozzá rendkívül rövid idő alatt, így a kezdőlap megtervezésére nagy hangsúlyt kell fektetni.

A „Rólunk” aloldalt sokan alábecsülik, azonban a látogatók igenis kíváncsiak rá, hogy mit kell tudni az adott vállalkozásról, kik állnak a cég mögött. Nem kell túlzásba esni és több oldalban részletezni a vállalkozás történetét, de az sem előnyös, ha pár mondatban letudjuk a bemutatkozást. A szolgáltatásoknak a főmenüben kell szerepelnie, közvetlenül a kezdőlap után. A legjobb, ha ez egy gyűjtőlap, ahonnan a látogató el tud navigálni. Ha termékeket értékesítünk, akkor egy termék oldalra van szükségünk. Ha sok terméket árulunk, akkor célszerű kategóriákba gyűjteni őket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük