Székhely szolgáltatás Budapesten

A székhelyszolgáltatást olyan cégvezetőknek ajánljuk akik nem akarnak költséges helyiséget fenntartani mikrovállalkozásuknak vagy akik nem szeretnének emiatt még egy embert fizetni, és persze azoknak is akik kevés időt szánnának az irodai adminisztrációra. A székhelyszolgáltatás jól jöhet azoknak is, akik azonnal értesülni szeretnének az érkezett levél tartalmáról, valamint olyanoknak is akik szeretik, ha minden iratuk rendben van.

Székhely szolgáltatás Budapesten elérhető végtelenül kedvezményes áron, ezért kattintson bátran a topcegalapitas.hu weboldalra és itt rengeteg hasznos információval gazdagodhat. Csapatunk a székhelyszolgáltatás esetében vállalja azt, hogy a cégtáblát kiteszi a székhelyen, emellett biztosítunk székhely befogadó nyilatkozatot, valamint a titkári szolgálatnak is eleget teszünk ha NAV revíziókra kerül a sor. Ügyfélszolgálatunkat minden hétköznap elérheti nyolc órán át ha esetleg kérdése lenne. Ha cégéhez érkezik egy KOCKERD-kérdőívet akkor vállaljuk, hogy azt elektronikusan továbbítjuk és azonnal archiváljuk is az átvétel napján pedig értesítjük önt a kézbesítésről így ön semmiről sem fog lemaradni.

Ha még ennél is információt és bővebb leírást olvasna a székhelyszolgáltatásról, annak lényegességéről és az árakról, akkor nem árthat felkeresni weboldalunkat a topcegalapitas.hu-t, hiszen itt mindent megtudhat majd a cégalapításról, a cégmódosításról és az árakról is. Amennyiben bármi kérdés merülne fel a székhelyszolgáltatásról, az árakról, vagy egyéb szolgáltatásainkról érdeklődne, erre is van lehetősége, csak vegye fel a kapcsolatot odaadó ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 235 0566 telefonszámot tárcsázva, és itt minden kérdése azonnali megválaszolásra kerül majd, ezért érdemes hozzánk fordulni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük