Online marketing rizikós időkben

A legtöbb vállalkozás számára a koronavírus olyan akár egy hatalmas pofon. Sokan egyik napról a másikra kényszerültek lehúzni a rolót, mások a túlélés érdekében úgy döntöttek, hogy visszafogják költségeiket, amennyire csak lehetséges, így például a marketing költségeket is.

Az online marketing kritikus időkben való hasznosságáról itt tudhat meg többet! Nem csak a koronavírus járvány idején, hanem bármilyen kritikus időben, ha egy cégnek rosszul megy, akkor hajlamos az online marketingen először spórolni. A koronavírus idején is sokan döntöttek úgy, hogy az online marketing költségeit igyekeznek megspórolni, azonban ez nem feltétlenül okos dolog. A koronavírus nem csak a vállalkozások, hanem az emberek számára is nagyon nehéz időszak. Fontos, hogy az emberek azt érezzék, hogy van valaki, aki a nehéz időkben is jelen van az életükben. Ez az online marketing segítségével könnyen kivitelezhető. Másrészről fontos a változásokhoz alkalmazkodni és tenni annak érdekében, hogy a kritikus időkben is fennmaradjon a cég. Például online kiszállításra is át lehet állni, hírleveleket kiküldeni, edzők esetében online edzéseket tartani.

Nem szabad teljesen eltűnni és teljesen megspórolni a marketing költségeket. Bizonyos esetekben érthető, ha nem áldoz az online marketingre, például, ha úgy dönt, hogy végleg megszünteti vállalkozását. Viszont, ha az újraindítás a cél, akkor mindenképp jelen kell maradni az ügyfelek, potenciális vásárlók életében. Ha így tesz, akkor nem a nulláról kell újra indulni, hanem előnyben lesz a konkurenciához képest, ami nem utolsó szempont. Fontos az ügyfélkört megtartani és befektetni az online marketingbe, mert így könnyebb lesz az újra indulás. Minél több felületen jelen kell lenni az ügyfelek életében, a jövő érdekében!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük